شهر زیبا(کلیبر)

ns11.bayandns.ir ns12.bayandns.ir
شهر زیبا(کلیبر)
برترین های جشنواره شهر هوشمند

اسلایدر

اخبار جشنواره وبلاگ نویسی شهر هوشمند

اسلایدر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
حامیان جشنواره وبلاگ نویسی شهر هوشمند

اسلایدر

ابزار نظر سنجی

اوقات شرعی

آخرین نظرات
نویسندگان
شروع به کار تارنمای نمایشگاه ملی شهر هوشمند

اسلایدر

طراحی پوستر جشنواره شهر هوشمند در مرحله داوری

اسلایدر

شروع به کار تارنمای همایش ملی شهر هوشمند

اسلایدر

معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوس

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ق.ظ

معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوسخانواده FonePad یکی از تبلت‌های پرطرفدار ایسوس است که طراحی زیبای آن و تنوع آن در رنگ مورد توجه مخاطبان با سلیقه‌های متفاوت قرار گرفته است، FE375CG عضو 7 اینچی این خانواده است که امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ایسوس محصولات متعددی در حوزه ابزاهای قابل حمل دارد و در این میان تبلت‌های این شرکت یکی از محبوب‌ترین محصولات آن می‌باشند که از طراحی و امکانات سخت افزاری متعددی برخوردارند و از توانایی پاسخگویی به نیازهای هر گروه از مخاطبان برخوردار هستند. FE375CG به یک پردازنده چهار هسته‌ای Atom اینتل با 2 برابر عملکرد بهتر در پردازش اپلیکیشن‌های تحت وب، برنامه‌های گرافیکی و ویرایش مدیا مجهز شده است. همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب یک تبلت مصرف باتری آن است و انتخاب این پردازنده به دلیل مصرف پایین انرژی عمر بیشتر باتری دستگاه کمک می‌کند و بیش از 11 ساعت نیازی به شارژ کردن آن نخواهد داشت.
 

معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوس

 

معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوسمعرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوس


طراحی بدنه این تلفن هوشمند به صورتی است که برخلاف تبلت‌های 7 اینچی دیگر به راحتی با یک دست قابل استفاده است و این موضوع سهولت استفاده و دقت در طراحی آن را نشان می‌دهد. FE375CG به 1 گیگابایت حافظه و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. به علاوه امکان افزودن فضای ذخیره سازی دستگاه به وسیله یک کارت حافظه micro SD تا 64 گیگابایت نیز امکان پذیر است. همچنین یک فضای 5 گیگابایتی در ASUS Web Storage به مدت نامحدود نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از هر جا و در هر لحظه به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. این تلفن هوشمند زیبا به یک نمایشگر 7 اینچی LED با پنل IPS مجهز شده است که از فناوری‌های چند لمسی و ضد اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند و زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 

معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوس

 

معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوس


FE375CG یک تبلت دو سیم کارته است و از فناوری 3G نیز پشتیبانی می‌کند به علاوه از فناوری‌های صوتی و تصویری انحصاری ایسوس نیز برخوردار است. SonicMaster یک فناوری صوتی سخت افزاری - نرم افزاری است که در کنار اسپیکرهای این دستگاه صدایی با وضوح و کیفیت بالا را تامین می‌کند و تجربه صوتی بی‌نظیری را به همراه دارد. فناوری Miracast نیز به شما اجازه انتقال فایل‌های مالتی مدیای 720p را از تبلت FE375CG به تلویزیون و یا نمایشگرهایی با ابعاد بزرگتر را می‌دهد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۱۵
  • ۶۱۷ نمایش
  • رضا آقازاده کلیبر

تلفن هوشمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی