شهر زیبا(کلیبر)

ns11.bayandns.ir ns12.bayandns.ir
شهر زیبا(کلیبر)
برترین های جشنواره شهر هوشمند

اسلایدر

اخبار جشنواره وبلاگ نویسی شهر هوشمند

اسلایدر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
حامیان جشنواره وبلاگ نویسی شهر هوشمند

اسلایدر

ابزار نظر سنجی

اوقات شرعی

آخرین نظرات
نویسندگان
شروع به کار تارنمای نمایشگاه ملی شهر هوشمند

اسلایدر

طراحی پوستر جشنواره شهر هوشمند در مرحله داوری

اسلایدر

شروع به کار تارنمای همایش ملی شهر هوشمند

اسلایدر

اسحاق جهانگیری

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اجرایی شدن سریعتر دولت الکترونیک در سطح کشور گفت: اجرای این طرح در بهبود اقتصاد کشور و روند خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی دارد و همه دستگاهها باید تکمیل زیر ساخت های لازم آن را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، اسحاق جهانگیری عصر امروز (دو ‌شنبه) در جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات کشور توسعه و ارتباط منسجم سامانه‌های خدماتی را از دغدغه‌های اصلی همه بخشها و دستگاهها دانست و اظهار داشت : در فرایند یکپارچه سازی امور مربوط به فناوری اطلاعات، اصالت با انعطاف روندها مطابق با برنامه ها و سیاستهای دولت است و نباید نهادها و ساختاری های اداری مانع پیشرفت کشور همگام با توسعه فن آوریهای نوین شوند.

جهانگیری اظهار امیدواری کرد با توسعه دولت الکترونیک، شاهد گامهای مثبتی در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت باشیم .

در این جلسه که وزرای دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، صنعت،معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و نمایندگان وزارتخانه ها، سازمانها و دستگاههای عضو شورا حضور داشتند، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات گزارشی از میزان پیشرفت پروژه سلامت الکترونیکی، افزایش تعامل پذیری و به اشتراک گذاری سامانه‌های دستگاههای اجرایی و نیز پروژه‌های مختلف توسعه دولت الکترونیکی ارایه نمود.

در ادامه جلسه، پس از بحث و بررسی آیین نامه داخلی توسعه دولت الکترونیک، آیین نامه نظام اجرایی طرح نشانی استاندارد مکانی ملی ، آیین نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه6 و دستور العمل تشکیل ، وظایف و اختیارات کارگروه خدمات الکترونیکی سلامت با اصلاحاتی به تصویب رسید.

انتهای پیام//

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۲۲
  • ۵۸۳ نمایش
  • رضا آقازاده کلیبر

خدمات الکترونیکی

دولت الکترونیک

سلامت الکترونیکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی